Den 33

>> pondělí 2. února 2009




Dnešní plavčo jsem opět nestíhala, dorazila jsem v době, kdy už jsme měli být v bazéně :o))) Táta přišel ještě ještě chvíli po nás. No a jedna kočena, co se začala učit na lektorku, tak projevila přání, že by chtěla s jedním z prťat plavčit. (Asi ji minule inspirovalo, když viděla, jak musel strejda Honza...) Takže nakonec s Edinkou vodničila ona (Petra), já s Radimkem a táta koukal ze sucha. A to mě vám tak mrzelo, že jsme neměla foťák!!! Ale před odjezdem jsem si říkala-na co ho brát s sebou....Ovšem magnetci zaslouží pochvalu, plavčili moc hezky, kopali nožkama, měli náběhy na šipky, potápěli se bez většího křiku...:o))

Po návratu jsem jen vyzvedla Lejinku od babičky, která měla za úkol její odvod do a z Klubíčka a rovnou z auta z garáže jsme zamířili k sousedům-Mira slavil 40cátiny!!!!! Táta dorazil z vlaku později.
Děti byly unešený k králíčka, kterýho Renča s Mírou mají. Unešená jsem byla i já-asi ho budeme nutně potřebovat. Byl tak sladkej, jak tam pobíhal, hopkal, loudil...Editka pořád jásala a křičela a chodila za ním, krmila ho z ručky...Lejinka nápodobně. Jen Dimík byl mírně vlažnější.

A nemůžu si odpustit Edinku pohodářku, jak s úsměvem naslouchá, tyčinku jako cigárko...pohoda, klídek, leháro :o)))

3 komentářů:

Krista 3. února 2009 v 14:10  

Teta, jak jsem Ti říkala, ať vezmeš foťák na to vaše plaváníčko ;-)) Poslední snímeček s Editkou pohodářkou je fakt boží !!

Lucka73 3. února 2009 v 21:54  

No, Editka je bóžováááá!! Nádherná fotka!!

JaninkaD 3. února 2009 v 23:39  

Editka je supéééér!

A foťák vždycky s sebou!!!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP