Den 46

>> neděle 15. února 2009



V podstatě od rána bylo pošmourno. Sluníčko skoro pořád schovaný za mráčky-spíš jako za takovým hustým oparem....
Prťata objevili v Lejinčině pokojíčku piánko. Nechtěla jsem jim ho dát, páč teda jsem se děsila toho věčného hraní a hluku, ale baví je to natolik, že jim to nemůžu odepřít. Zpívají do mikrofonu (no, zpěv?-to je dost nadsázka :o))), tancují si u toho, hrají...Je to psina. Taky si Dim oblíbil houpací tuleně, lozí na ně a pouští se a asi čeká, kdy spadne :o)))
Zase jsme se byli k večeru projít a zase jsme skončili na hřišti. Je to fajn cíl procházky. Dojdeme, jsme tam jen chvíli, páč jsou tam odrostlejši kluci, co hrají na hoňku a lozí i po střechách, až jsem je musela trochu usměrnit, sklouzneme se, pohoupeme, schováme do domečku...a zase jdeme.

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP