Den 38

>> sobota 7. února 2009


A nebojte, sice si tu sedím na konári a je mi dobre, ale mamka má ruce hned za viditelnou oblastí a jistí mě :o))

Tatínek ráno dojel ze služby, vypravili jsme se a vyjeli směr babička. Moje babička. Měly jsme domluvenou společnou návštěvu se sestřenkou (vlastně oběma). Mmj jí chtěla oznámit, že se bude 28. vdávat a zároveň jí nějak šetrně sdělit, že svého otce nezve. No, bylo to trochu nepříjemné-jako to očekávání reakce, přemýšlení, kdy a jak to nejlíp říct-ale skutečnost nakonec byla vcelku dobrá. Vypadalo to, že to babička vzala a snad to zase nějak nepřekroutí.
Opět nás pořád vykrmovala a tak jsem snědla nejen svou klobásu a párek, ale i klobásku od sestřenky, kterážto ji nechtěla, k tomu asi 4 rohlíky...pak několik kousků bábovky...a babička si umanula, že je skoro poledne a musíme přece něco sníst.....že napekla spoustu masa....tak jsme prchli na zahradu, se trochu vyvětrat a maso nás neminulo při návratu :o)))
Ale bylo to fajn, jen já nějak nemám moc nervy pořád dokola vysvětlovat, že opravdu ty párky mrňatům nedám, že sice chápu, že by to nejspíš snědli, ale že prostě uzeniny malým dětem nenáleží a že v žádném případě to moje děti jíst nebudou, že ani u Lejinky to nevidím ráda...Pořád dokola, jako bych mluvila do zdi...jak jde o jídlo, babička nezná bratra :o))) Asi to znáte, ne? ;o)

1 komentářů:

Lucka73 20. února 2009 v 21:11  

Společná "generační" - ta se mi líbí - prostě taková klasika, co doma nemá chybět!!!

A Editka na strmě - ani nemusíš jistit -dyk je to šikulka veliká!!!


A ta první fotka - ta je doost zajímavá!!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP