Den 57

>> čtvrtek 26. února 2009




Tak jsme si dnes udělali super výlet k tetě Kristě. Dojeli jsme, její Slůňata se akurát ukládala ke spánku. Hráli jsme si, nakrmili se...a Slůňata se vzbudila....asi 15 minutek jsme si pohráli společně, nafotilo se něco skupinového a šli jsme spát zase my :o)))) Po hodince nás mamka vzbudila, rovnou přeložila do auta a zatímco Markétka s Ondráškem jeli kamsi do cvičení, my se ještě stavili na jinou známou tetou-Dančou-do její nové ordinace a jeli jsme domů.
Maminka má nejsilnějkší zážitek dneska-držela a užívala svůj vysněný Nikon D90 a zkusila na něj nasadit objektiv z už nepoužívaného kinofilmového Nikona, který jí doma jen leží ve skříni....a světe zboř se-ono je to kompatibilní, to tělo s tím funguje!!!!!!!!!! Takže první dvě fotky jsou "Nikonové" s původním objektivem a třetí je samospouští z mojí Z2-ale taky dobrý, ne? ;o)

Leontýnka měla dneska ten avizovaný karneval a už do školky šla vymalovaná ;o)

Jo a díky za pochvalu fotek :o))) Zvláště domeček vidím měl úspěch-hi, hi. Je to taková ruina, co mě pokaždé, když jdu kolem, přitahuje-ani nevím proč. Prostě uprostřed normální obydlené udržované ulice totok.
A strom-širší záběr to fakt původně byl, ale ořízla jsem to, páč zleva zavazí podpěry mladého stromku a zprava mi to zase rušily zeď a nevzhledný barák....

5 komentářů:

Almerka 27. února 2009 v 7:19  

No to je nadílka :-) Vypadají jako čtyřčata!

JaninkaD 27. února 2009 v 8:31  

Teda nevědět kdo je kdo, tak budu tvrdit, že to jsou jasný čtyřčata.
A ten tvůj vysněnej Nikon jsem včera studovala v časopise...a vybrala sis fakt dobře!!!

Gabro 27. února 2009 v 9:39  

Tak mě také hned napadlo, že to jsou čtyřčata! Tě pic! To by bylo něco :-). A krásná kočička :-).

Jindra Krobová 28. února 2009 v 3:27  

Kouzelný fotky! Mrňousci vypadají jako čtyřčata :D

Dadouch 1. března 2009 v 13:31  

Parádní fotečky a také jsem se lekla, že jsou to čtyřčata ;o)))))))))))))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP