Den 56

>> středa 25. února 2009


Navařila jsem si už včera, abych měla dopoledne trochu volněji-stihla jsem i pobrouzdat na netu-u FFFáků. Celkově moc nestíhám, ale třeba zrovna tam bych to stíhala moc ráda. Není to jen takové to moje plkání a tvorba virtuálních sociálních vazeb, kteréžto mi ve své skutečné podobě dost chybí. Je to taky o radách, postřezích, zkušenostech...A to já rozhodně potřebuju. Donedávna jsem vůbec netušila, co jsou vlastně ohniska a neuměla z těch cifer nic vyčíst. O vztahu clony k hloubce ostrosti...prostě vůbec nic. Snad jen jsem měla aspoň trochu citu pro obraz, kompozici...ale i tom se dá diskutovat. Nicméně mě to dooost baví. Hi, hi, hi.

No a po nezbytném shlídnutí diskuze jsem teda vyoblíkala děti a šli jsme ven a nakoupit...A zítra má Lejule ve školce to maškarní, půjde teda stejně jako loni za kočičku, páč ta má sukýnku a ona sukýnku nezbytně potřebuje. Ferda mravenec ji nemá, teda je passé :o)) Ale potřebuju ještě někde fofrem sehnat čistě bílý triko s dl.rukávem-snad seženu během doby, co bude Leontýnka v Hanáčku tancovat.

A včerejší okno patří k tomuhle "baráčku". Uznejte sami-má někdo takovýhle supr barák kabriolet ?

7 komentářů:

Krista 25. února 2009 v 6:20  

Fotka se stromem se mi moc líbí :o))
A barák kabriolet - osobně doufám, že ten můj neprodaný ještě takto nevypadá :o/

Almerka 25. února 2009 v 9:20  

To jsem si myslela, že to okno bude z nějaký ruiny:-)
My máme maškarní ve školce přesně týden po vás. Už se těším, rodiče jsou zváni.

Lucka73 25. února 2009 v 10:24  

Cetsa a strom - nádherná fotka - možná já bych volila o fous širší záběr - ale kdo ví, jestli to jde...

Dadouch 26. února 2009 v 15:30  

To je krásná fotka stromu a cesty a ruina super ;o)

Gabro 27. února 2009 v 1:39  

Barák super! Jen bych v něm bydlet nechtěla :-D.

Family Foto 27. února 2009 v 2:28  

Super strom a super barák :-)

Jill 27. února 2009 v 7:37  

efektní ruina, kabriolet mě teda rozesmál

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP