Den 45

>> sobota 14. února 2009





Dopo přijel můj taťka s Květou na návštěvu. Děti nadšený, společnost a dělání blbostí, to oni můžou. Uvařila jsem včera-do noci, aby dnes bylo volněji.
Před večerem jsme se šli projít a kukli jsme na ještě sice nedokončené, ale přece jen stojící první a jediné hřišťadlo u nás.

Taky je ten Valentýn, co? Ne že bychom to nějak prožívali, nebo slavili, ale popřála jsem miláčkovi k tomu svátku, abych ho měla ještě dlouho tak ráda :o)))

A večer nadešel lejinčin vytoužený čas-šlo se na ten ples!!!! byli kouzelní, všichni. Lea chvílemi jen čučela kolem, tvářila se zmateně, nebo se s holkama dohadovaly, kde jak má která stát...Ale byli fakt úžasní. Jen já se opět vyznamenala-neodpustitelné! Došly mi baterky jak ve foťáku, tak v kameře. Foťák měl sice i náhradní baterky, ale nechala jsem ho tam kámošce před začátkem, než jsem opět sjela uložit prcky a ona tak fotila, že je úplně vybila...a fotky...nic moc.... :o)))) Ale po vystoupení si děti mohly vybrat, jestli chtějí na jídlo řízek s bramborovým salátem nebo párek a co myslíte, že si vybrala ta naše Treperenda? Párek. Tak já se těšila, jak po ní dojedu flákotu a nic. Tak jsme si šla koupit celou svou porci :o)))

1 komentářů:

Lucka73 20. února 2009 v 21:39  

Tý jo, ta první je úúžasná!!!!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP