Den 47

>> pondělí 16. února 2009



Tak Marťovi došlo, že by se fakt měl nechat přešetřit. Ráno vyjel směr "nějaký normální doktor". Nechal si udělat RTG-prý to na zápal plic nevypadá, poslechově to však prý tak růžově Dr neviděla, zvláště vlevo, CRP pořád vyšší, na kultivaci nic nevykašlal...Takže dostal nějaká nová ANTB a kontrola v Pá. Jsem ráda, že to snad doléčí.
Taky se stavil kámoš-strejda LU2!!! Nebyl tu už několik let, to jen my soustavně jezdíme otravovat k nim :o))) Bylo to super, pohrál si s dětma, uvařil polívku, dodělali jsme si rizoto....
Jen se mnou neměl kdo jet plavčit. Tchýňka s tchánem taky lehli. Tak teda naběhla moje mamka. Trochu chaos, nikdy to nedělala, nevěděla co a jak a nestíhala, ale zvládlo se to. Taky ale neměl kdo vyzvednout Leu ze školky a odvést do Klubíčka, když všichni leželi (popravdě myslím, že tchánovi by to zase tak moc neudělalo, sednout do auta a sjet tam, ale prý měl něco neodkladného dopo v práci a teď to prostě musí "doležet". No, tak co už, že? Tak tam zajel M. než jsem se pochystala s malochama, Leu hodil k svojí tetě, ta ji do koružku za hodinku odvedla a pak vyzvedla a její syn nám malou dovezl domů. Já se vrátila z plavča až hoďku poté.

Jo a taky mi dnes došel poštou můj nový telefonek!!!!!

1 komentářů:

Lucka73 20. února 2009 v 21:41  

Telefon si užij - ať pěkně slouží a přináší jen dobrý zprávy!!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP