Středa

>> středa 1. října 2008



Zase jsem se vyznamenala. Chtěla jsem Leušku fotit při první "hodině" nového kroužku - Hanáček. Co byste řekli...? No jo, vybité baterky. Tři nepoužitelné snímky to ještě uneslo a pak - konečná. Nicméně byla Lejule strašně nadšená, zpívají tam a tancují...jí je zatím jedno, jestli je to folklor, nebo moderna.
A tak tu mám fotečku Dimíka, malounko nešťastného únavou....no nedali byste mu pětikorunu??? :o)))

A teď z jiného soudku. Pokusila jsem se o něco "umělečtějšího". Odrazovky. Popravdě vůbec nevím jak to, tak jsem zkoušela a zjišťovala...zapojila našeho tatínka, musel mi svítit baterečkou a byl uremcaný, ale jednak fotka se myslím celkem povedla. Aspoň mně se líbí, tak pssst, ticho!!! Nehaňte mi to ;o)))

1 komentářů:

Peguš 8. října 2008 v 2:03  

Jůůůů moc hezká fotka :-) taky se na odrazovky chystám, jen najít čas a energii!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP