Sobota

>> sobota 4. října 2008



No tak jo, no. Není to za náma, ta nemoc. Máme spálu.
Ráno byla Leontýnka v pohodě. Jen se jí vysel opar pod rtíkem. Před obědem ale už byla taková protivná a zase měla teplotku. Všimla jsem si, že se jaksi osypala-taková drobná krupička po celém trupu. Opary se krapet rozmnožily, ale už nebyly tak velké, jako ten první. Taky si z ničehož nic při napití čaje postěžovala, že ji to bolí (ovšem hned v zápětí jedla kukuřici a to ji nebolelo nic, takže asi trochu hérečka). Nicméně jsem se jí mrkla na jazyk a měla ho bíle potažený. Prostě jsem ji raději vzala na pohotovost. Paní Dr. jen mrkla na vyrážku a do krku a prý to tam má zarudlé, jasná známka streptokokové infekce a že teda spála. Vyfásli jsme naše historicky první antibiotika. No a přestože už od té nemocnice byla Lejinka úplně OK, teplota skoro žádná, příznaky taky nejsou úplně nejtypičtější....raději jsem jí ten Ospen odpoledne nasadila. Jednak ať se ten pravděpodobný prevít přeléčí a nepřejde to třeba do chronicity, ale hlavně taky kvůli prťatům. I tak se bojím, že to chytnou.

Na nějaké větší focení nebylo moc kdy (ostatně jako vždy, nejsem stejně žádný fotograf, umím jen zmáčknout špoušť :o)), ale zkoušela jsem při dopoledním dešti chytit nějaké šplouchnutí.

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP