Čtvrtek

>> čtvrtek 16. října 2008


Vzácná návštěva dorazila!!! Holky a Filip (jediný mužský člen našeho osazenstva v práci-teda ještě ředitel, ale ten se nedá počítat :o))). Naplánovali si výjezdní den, kontrolní měření pozemku, čistě náhodou ležícího tady u nás...a když byli v tak blízko, tak co by nezaskočili, že?! No, Marťoš jim nasliboval ratatouille, takže včera se vařilo. Nevím jak dalece chutnalo, ale jsou všichni galantní, chválili :o) No a fotka? Samospouští, neřešitelné, abychom se všichni tvářili schopně...no a uznejte, proč bych měla vybrat takovou, kde se zrovna já tvářím podivně. To rdaši ať je vykulenej Filip

1 komentářů:

Verule 4. prosince 2008 v 14:12  

Blani ty jsi pracovala na Zem. správě v Př. že jsem Tě nikdy nepotkala. Já tam chodim k Sim. Preč.
A Filip je můj skorospolužák chodil o třídu výš na základce.

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP