Čtvrtek 30.10.

>> čtvrtek 30. října 2008


Hnedle ráno jsem zajela s Lejulí k Dr. naočkovat Havrixem. Sice jsem původně nechtěla, ale pak jsem onehdá měla delší rozhovor s tou naší dětskou a došla k závěru, že teda nakonec to píchneme. Lejule předvedla malinký brečící záchvat, ale vlastní píchnutí bych řekla, že ani nepostřehla. No a přestože měl Drahý volno před noční, jel přezouvat zimní gumy do Přerova a něco povyřizovat...taky si sbalit věci z práce, páč tam končí. Tahle noční je jeho poslední šichta v pracovním poměru. Dál už jen externě víkendy a tak. Po 10 letech v 1 špitále...kdo ví, jak to celé cítí a prožívá. Tváří se, že se nic neděje. Tak hlavně, ať mu to na novém všechno sedí a je spokojenej. Já věřím, že bude.

No a jsem ostuda, dnes jsem nic nevyfotila. Děsný co? Asi bych mohla jít honem něco zkoušet, ale se mi nechce a hlavně mám děsný resty v domácnosti. Musím jít posbírat prádlo, pověsit pračku, pustit další, uklidit po dětech, umýt nádobí...Takže teda dobrá, skočím teď udělat aspoň nějaký foto prcků a pak jsem se rozhodla ohavně a proti pravidlům využít foto, které jsem udělala asi před 2 týdny ..........Tak nakonec změna, děti jsem vyfotila, ale pak zkoušela dle rad Lucky73 upravovat fotku ve Photoshopu, takže tu máte výsledek :o) Čí je to očičko??

2 komentářů:

Lucka73 31. října 2008 v 12:37  

WAAu - nevím, čí je - ale vypadá to dobře!! Jsi šikulka!!!

A přeju, ať je brzy všechno v "normnálu"!!!!

Blaňule 1. listopadu 2008 v 4:01  

Luci, moc díky! No je to Editčino-tmavší řasy tmavší oko...ha ha, Dim je běloba.

A jinak všechno dobrý, fakt mě večer po kapačce pustili, všechno v normálu ;o)))Jen pořád nevím, na co to byla reakce
Pa

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP