Neděle 19.října

>> neděle 19. října 2008



Takže dnes jsme podnikli cestu vláčkem motoráčkem historáčkem po normálně nepoužívané koleji směr Tovačov. U příležitosti výlovu tamního Hradeckého rybníka. Bylo to super. Kamarád-strejda Rosťa-uvítal Leu na peroně, dal nám čestné volné jízdenky a uvedl nás do vagonu. Lejinka se kochala, tiskala si, dostala balíček kokin od sponzorů...Moooc fajn.

Na výlovu bylo krom ryb i plno jiných atrakcí a lákadel-jako kolotoče, střelnice, cukrovinky, hračky....Průvan v peněžence byl na světě. Dokonce se nám tam jednu chvíli Lejinka ztratila. Odešla s tatínkem do davu, že jdou koupit rybičku na jídlo a po chvíli se přiřítil Martin, jestli jsem ji neviděla, že mu prchla. No děs, naštěstí se velmi rychle našla, přišla sama a z jiného směru, než jsme ji čekali. Ufff! V rámci vědomí, že dnes slaví ty narozeniny, postupně absolvovala kdejakou atrakci. Vláčky, labutě, hopsací hrady...Nejvíc ji ale snad zaujal rybí potěr, který si děti lovily v odtékající vodě u stavidla. Litovala, že taky nemá nějaký kyblíček a prý příště si ho určitě vezme :o)))

PO návratu domů jsme jí lehce popřáli, že slavit to budeme až za týden (odložili jsme to kvůli té tchánově operaci, aby jako byl už fit doma-kdo moh tušit, jak to dopadne, že), ale že prostě dnes už je to právě ty 4 roky, kdy jsme s ní ležela v porodnici a koukala se na ni a říkala si, co že všechno má po mně a jak je to neuvěřitelný, že mi něco tak krásnýho narostlo v bříšku a jak bylo nádherný ji přitulit...to je ostatně pořád. Je to naše láska veliká a pořád jí, ať už v duchu, nebo i skutečně, opakuju, jak musí být na sebe opatrná, že mám o ni strach, miluju ji a chci, aby byla jen a jen zdravá a šťastná...A ona tomu samo ještě moc nerozumí

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP