Středa

>> středa 15. října 2008



Takže opět jsem musela ráno nacpat dvojky do Croozera, Leu na sedačku za sebe a vyšlápnout si kolmo do školky. Pěšky je to celkem daleko, šla bych to s Lejulí pěšky děsně dlouho. Zítra mají přijet holky (a kluk) z práce, tak jsem vařila, abych jim měla co nabídnout. I koláč jsem upekla a snažila se aspoň trochu uklidit. Odpoledne zase kolotoč, ze školky do kroužku, pak domů a pak zase kolmo vyzvednout...Jsem uhoněná. A opět jsem využila dopolední mlhy a nějaké ty kapičky blejskla....

1 komentářů:

John Davidek, Fulbright South Africa-2006 26. října 2008 v 14:49  

Came upon this interesting blog by accident...quickly recognizing (I think), the Czech language. Am I right? My mother, Maria Christina Sevcik, was Moravian, being born in the village of Prusanky...south of Prague. She came to USA when she was about 8 yrs old; in about 1912. She married a Slovak, John Frank Davidek. They had 5 children; I'm one of 'em! My twin brother and I were born in Tarentum, Pennsylvania, USA. Anyway, I can't read any of your blog, but found it interesting! I have two blogs: www.joburgjournal.blogspot.com; www.projectsbeyondfulbright.blogspot.com. The first one is all about my Fulbright exchange teacher year in South Africa; the second is about stuff that I'm involved in after the S.A. adventure. The second one is lately pretty political...and I think interesting. Czech (check) it out!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP