Úterý 28.10.

>> úterý 28. října 2008


Státní svátek, nepracuje se...jak kdo, že? Nicméně náš táta opravdu volno měl-po noční. Celý den byl absolutně ničím nezajímavý, ale aspoň že nevybočoval ani nějakým horším směrem. Odpoledne jsem aspoň vzala děti ven na procházku, tatínek odpočíval. No a poprvé si na prochajdu Leontýnka vzala svůj kočárek, slíbila, že nebude skuhrat, že už ho nechce vézt a opravdu to dodržela. A všimněte si, kolik že to má miminek s sebou! ;o)

Večer jsem se hecla a zase začala něco zkoušet ohledně focení. Onehdá mi Lucka73 cosi povídala o světelném komínu, tak jsem prostě experimentovala.

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP