Úterý 21.10.

>> úterý 21. října 2008

Takže opět klasické úterní plavčo, Editka opět chytla po chvíli pěkný hysterák...už mi došly nervy a jak se mi tak lámala v náručí, tak jse ji prostě nechala ten pohyb dokončit a ona šla pak prostě i pod vodu...párkrát to ještě zkusila, ale trochu ji to zklidnilo. Byla fakt unavená. Jenže jak to zařídit, aby se stihla vyspat? Když jedeme autem, nebo i kočárkem, tak se prakticky vždycky po půl hodince vzbudí. Vyspaná není, ale čučet prostě musí. Pak je otravná.
Po nakrmení jsme šli i s babičkou (tchýňkou) k mojí kamarádce, že si vyberu nějaké oblečky po jejích holkách. Babička vozila, já hadrničila. Pak jsme prošly městem a frčely jsme domů.

Editka si jaksi začíná libovat v lezení kamkoli.... Myslím, že doby klidu jsou definitivně ty tam

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP