Pondělí 20.10.

>> pondělí 20. října 2008


Marťoš měl po noční volný den a tentokrát byl opravdu s náma doma. Odpoledne jsme si udělali procházku přes město pro Leontýnku do školky, domluvili se s fotografkou na nějaký záběry až bude Lejule mít ten svůj repre dort...
Po cestě jsem si vyfotila zajímavě podzimně zbarvený strom, prostě má jen jednu větev už zežloutlou...hned jsme dumala jak to, že to bude určitě mozaicismus.
Leiku jsme zavedli do kroužku, já ji pak autem přijela vyzvednout, ovšem zakecaly jsme se pak s kámoškou, co má taky dvojčata-kluky, jen o 14 dní starší než naši malošci-a holčičku o rok starší, než Lea. Ty spolu běhaly k nim na dvůr, pořád okukovaly kapra v kádi...

Večer jsem chtěla trochu uklidit ve skříňce sklo a to bylo pro Editku výzva :o)))

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP