Čtvrtek

>> čtvrtek 2. října 2008



Ach jo, dnešek byl normální, běžný den...jen jak jsme šli s Lejinkou ze školky, vypadala sice normálně, ale občas si postěžovala, že ji bolí hlavička...po pohlazení říkala, že je to dobrý, tak jsem si říkala, že na sebe jen zase upozorňuje. Jenže večer už si stěžovala víc a naměřila jsem jí teplotu, i když rukou mi to nepřišlo. No ale měla 38,7°C. Já jsem děsná, vím to, ale všeho se bojím. mám zase v hlavě ty mý katastrofický scénáře, jestli třeba nějaká meningitida se nerozjíždí...tatínke není doma, že by mrknul a já už byla aspoň potřetí na záchodě, jak nervy pracují. Noc bude pro mě asi krušná.

Ještě jsem k večeru chtěla vyfotit Editčinu slzičku, ale světla málo, s bleskem je to na prdlačky a navíc dítě nepostojí ani vteřinu....

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP