Středa 29.10.

>> středa 29. října 2008


Konečně jsem si vzpomněla, že ještě dlužíme naší pediatričce donést čůrání od prťat na proveření, co se dělává v roce. No a protože máme 14 měsíců a já chtěla děti převážit, vzala jsem to při jednom. Radimek má už prakticky 8 kilo!!! 7,97 a 72 cm. Editka je lehčí-7,5kg a centimetrů 71. Taky jsem se poptala na ty výsledyk kontroly krevního obrazu a prý dost zlepšeno, už jen lehce pod normou, takže při další kontrole zase cca za 6 týdnů, když to bude dobrý, vysadíme už to železo. No, na to, že to bere 2 měsíce a že to prvně bylo dost nízký, to dotáhl rychle :o)

Pozdní odpoledne hlídala tchýňka prťata a já jela s Leontýnkou na plavání. Vybírá náhrady za prťata. Jak ovšem chudina neplave s těma dětma v kurzu pořád, tak nestíhala, některým pokynům nerozuměla...ale i tak byla šikovná a já bych ráda, kdybych s ní mohla plavčit tak jedbnou za 14 dní. Jen teda tatínek se netvářil moc nadšeně, má pocit, že když budu někam jezdit, že prý jako budu doma stíhat ještě míň...Vysvětlovat mu, že když nebudeme doma, nemá tu kdo ten binec udělat a že i když nebudeme jezdit na plavčo, nebudu stejně pořádně doma, páč vyzvednout Leu ze školky, zavést do kroužku, doletět domů, dát sváču prckům a pomalu zase vyrazit pro Leu a pak se s ní došourat znovu sem...Taky nic moc.


Takže dnešní fotky-Lejule odmítající řádně splývat a dávající si destičku pod hlavu, místo, aby měla natažené ruce

-a náš tatínek ( i když mě občas prudí, stejně ho miluju..jak si často říkáme: Mám tě ráda, ale nerada :o)))

2 komentářů:

Lucka73 30. října 2008 v 10:24  

Ou, taínek "alá" drsňák!!!
Ještě bych zkusila v PS zduplikovat vrstvy a dát na tu horní "tvrdý světlo" - uvidíš, že z něj budeš mít (a ať ráda nebo nerada :o)))) drsňáka (kdyžtak si pohraj s krytím, aby ten efekt nebyl moc "echt"

Blaňule 30. října 2008 v 11:03  

Ó, Lucinko, moc díky. Hnedle později večer vyzkouším. Já v tomhle naprosto plavu, tak za každou radu moooc děkuju!!!! Jsi zlato.

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP