Čtvrtek 23.10.

>> čtvrtek 23. října 2008

Tak konečně nám Tomáš udělal skříňky do koupelny na doplnění stávajícího inventáře. Jsou hezké, povedly se mu. Já jen žasnu, že si to fakt všechno tak hezky poměřil, že se všechno všude vlezlo...

Šla jsem pro Lejinku do školky. Dnes jsem ji chtěla prvně zavést do cvičení v Sokole bez rodičů. Že ji tam prostě jen šoupnu a zase za hoďku vyzvednu. Jenže ze školky jsme odešly před 16.h a cvíčo začíná v 17. Domů bychomto nestihly, nemělo by to taky žádný význam, přiřítit se sem a zase hned letět zpět-školka i Sokolovna jsou kousek od sebe a na opačném konci města, než bydlíme....Takže jsme prostě chodily (chodili-i s Edi a Dimem) víc jak hodinu po městě. Byla vcelku zima, foukalo, jsem zmrzlá ještě teď. No nic, nevím sice jak, ale nějak to budu muset do příště vymyslet. Co bych dělala v zimě, že? Taky zase někdy prcci potřebují spát a když Lea pořád piští kolem, víc jak půl hoďky nedají.
Počítala jsem, že Leu vyzvedne už tatínek autem, že prostě do 18 h bude doma. Jenže zavolal, že to nestihne. No mně vylezly oči z důlků při představě, že jako hned jak dojdu domů, měla bych se otočit a jít zpátky ji vyzvednout...taky magnetci museli někdy posvačit a nestíhala bych to....pověřila jsem teda Martina, ať domluví dědečka a Leu přiveze. Ufff

A večer Editka přenášela kačenku na tyči a tak se mi ji poprvé podařilo trochu natočit, jak začíná s chozením.

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP