Pátek 24.10.

>> pátek 24. října 2008


Dnešek byl asi nejvíc ve znamení focení s narozeninovým dortem. Marťa ho měl vyzvednout po cestě z práce. Já už od rána dumala, co vlastně dětem obleču, jestli třeba ještě něco nepřeprat, nevyžehlit...nějak jsem zapomněla na sebe. Ale taky se našlo cosi použitelného, jen mi to nepřišlo úplně ono.
Lejinku dovezla ze školky babička, abych já nemusela a mohla nechat pěkně prťata vyspat doma na zahradě v kočárku. Táta přijel, vypravili jsme se a s naším obvyklým zpožděním jsme vyrazili. Na místě samém se ukázalo, že jsem si popletla tochu čas objednání a že tedy nemáme 15 min skluz, ale naopak ještě 15 min k dobru :o))
Dort je opravdu náááádherný. Lví král, lvice, žirafy....prostě úžasný!!! Leontýnce se moc líbí, ale myslím, že my dospěláci jsme nadšení ještě víc. Ty postavičky jsou tak neskutečně nádherně a věrně vymodelovaný. Paní je děsně šikovná. Posuďte sami
Pekla nám už pro magnetky k jejich 1.roku. Ovšem pochvalu zaslouží taky její manžel, kterýžto ty figurky tvoří. Nechápu to, žasnu, obdivuju. Je fakt šikovnej.
Až budou fotky z ateliéru, samo že se pochlubím, ale bude to až přespříští týden. Zatím mám "jen" svoje zvěčnění onoho veledíla.

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP