Pondělí 27.10.

>> pondělí 27. října 2008


Takže už je to rok, co jsem byla naposledy na kontrole u ženského, tudíž pravý čas si to zopáknout...na dnešek jsem prostě byla objednaná. Můj takřka osobní gynekolog se mi přesídlil do Olomouce, takže jsme ráno všichni krom Lejinky vyrazili. Všechno dobrý, Editka se v čekárně tvářila děsně důležitě, skoro jako by taky čekala, jako ostatní pacientky :o))

Po cestě jsme viděli hejno vran šedivek něco zobat na poli. Martin hned, jestli si je prý nechci vyfotit, že to není tak běžné, že se otočí a vrátí...pak hned zkonstatoval, že už je focením taky postižený :o))) Jenže vrány potvory ulítly a to jsme ani nezastavili. nevím jak poznali, že o ně mám zájem. Takže jsme teda aspoň blejskla sebe ve zpětném zrcátku.

Když máme po cestě tu Olympii, stavili jsme se něco pokoupit. V podstatě nic převratného, nic velkého, ale peněz jsme tam nechali i tak docela dost. Cvrčci byli už závěrem hodně unavení a chtěli spinkat, ale bojovali, co to dalo...
.

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP