Sobota

>> sobota 18. října 2008



Dnes má náš táta opět službu. Takže jsme celý den sami. Nic moc jsem nestihla, vařila jsem, lítala kolem dětí....No a pekla jsem dort. Zítra má naše Leontýnka narozeniny!!! Už 4 roky. Je to neuvěřitelné, jak to letí. Vidím to úplně živě, jak se narodila. Jak to byl ten malinký uzlíček a už je to malá slečna. No nic, nechám toho "něžnění", zítra beztak začnu nanovo :o))) Dort se povedl částečně, neumím totiž zdobit, takže víc jsem ze sebe nevymáčkla. Popravdě-ani jsem se raději nepokoušela. Noa jinak mě fascinují měnící se barvy listí. Podzim umí neuvěřitelně malovat!!!

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP