Úterý

>> úterý 30. září 2008



No, každé úterý máme s prťatama plavčo. Většinou mi s jedním z nich plave plavací teta Petra. Dnes to začalo moooc dobře. Nacpala jsem všechno do auta, připoutala děti a ...Auto nestartovalo. Buď baterka, nebo startér, víc jsem to nezkoumala, nebyl čas. Naštěstí nás odvezl dědeček, přijeli jsme pravda krapet pozdě, ale co už...ovšem když jsem naběhla k bazénu, Petra stála oblečená vedle něj, že má něco s ledvinama a řídí to ze souše...No, to byla věc! A pro ty, kdo si myslí, že plavat zároveň s dvěma mrňousema nejde, tu mám info, že sice prapodivně, ale jde to. Když je nouze......Pak nastal problém, jak domů, jestli vlakem a sama, nebo počkat na manžela až skončí v práci...Nakonec nás zase odvezl děda. Všechny.
Leontýnka chtěla pak jít ven, takže foto včerejška je opět momentka

A další rychlovka, co vypadá trošku jako sluníčko....a je to lampa naproti přes ulici. Foceno bez stativu, expozice snad 1".....

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP