A jedéém......

>> pátek 26. září 2008



Ve školce bude za 2 týdny opět drakiáda a Leontýnka se nadchla myšlenkou pouštění draka. Takže jsme našli létavce z loňska, trochu poopravili a když prťata spali (a teď to beru jakože Editka s Radimkem, proto to měkké "i"), šli jsme na pole za domeček. Nefoukalo, tak musel tatínek skoro pořád běhat, aby drak vzlétl, Lea brečela, že chce taky pouštět a táta jí utíká a ona mu nestačí....No co vám mám povídat-stálo to zato :o)) Nakonec ale ji vzal táta do náruče a běhal s ní. Budiž mu zato věřejně dík.

No a jak nám tak zapadalo to sluníčko, jednu chvíli vypadalo náramně vesele ;o)

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP