Pondělí

>> pondělí 29. září 2008




Tak dnes jsme byli po docela dlouhé době opět na rehabce. Cvičí už jen Dimík a já se prvně přiznala, že jsem už necvičila. Necvičíme už aspoň 3-4 něsíce, přičemž s Editkou zcela legálně :o)), ale Rdaimek by ještě měl. Jen mně se děsně nechtělo. A vždycky jsem jen lehce naznačila, že to flákám. Otevřené přiznání jsem udělala až dnes, řekla jsem ale jen, že jsme nic nedělali asi 3 týdny, ovšem zároveň jsem hned dodala, že už týden zase cvičíme. No, nikdo nic nepoznal :o)))
Tahle fotka, ta je od naší fyzioterapeutky, je ale stará víc než dva měsíce....Fotil tatínek, je to opět neostré, ale co.

No a protože jsme pak ještě zvládli kontrolu v rizikovce v porodnici, kde jsme teda jen zjistili, že Editka už váží 7,38kg a Dim 7,75kg, pak se stavili na novorozeneckém, předali pár upletených svetříků a čepiček, co nadělala tchýňka darem, vyzvedli jsme tátu z práce a uháněli domů. Opět měl radu. Leontýnka šla poprvé do kroužku, kde byla sama beze mě. Bylo jí to jedno, hlavně, že tam měla kámošky, opice jedna malinká!

No a tak sem vložím jen fotku, co jsem rychle zpatlala, abych něco měla a pak taky malinký upomínkovývýtvor, co jsme předali v porodnici, jakože když už jsme před měsícem měli ten rok....

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP