Čtvrtek

>> čtvrtek 11. prosince 2008



Ufff! Konečně mám hotovou i třetí verzi kalendáře. Právě to nahrávám do tiskárny. Jsou takřka 4 h ráno....že já blbec si s tím nepohla dřív. Teď se budu děsně bát, aby se to vůbec do Vánoc stihlo. No co už včil, že. JInak jsem se dnes snažila malounko uklízet, jakože vytřít podlahy, oprat asi 4 pračky, vařila jsem...neustále korigovala prťata, aby to, cop vyházeli ze všech možných šuplíků a skříněk, aby to zase vrátili...Editka vcelku dobře chápe, co po ní chci a taky to většinou udělá. Radimek, ten se mi jen nahlas směje, lump jeden! Jo a od včerejška se dá říct, že už celkem pěkně chodí, ten náš Šuligaťa. najednou prostě začal skoro výhradně chodit, padat mnohem míň a trajdá si to volně do prostoru, mění směr, i drobnější nerovnosti přejde. Tak hurááá! Už i Dimeček je chodec ;o) A na rozdíl od Edinky, velmi ochotně, s nadšením a nasazením chodí i venku. Vypustila jsem je oba, když jsem vedla Lejuli do Sokola.... Byl k nezastavení, pořád ťapal. Edi, ta si postojí, kochá se, pak někam přejde a docela se drží u mě. Zato Ráďa-jak králíček Duracel :o)))

No a focení? Jen jsem ráno namířila objektiv na oblohu-já vím, je to pořád dokola...ale přitom pokaždé jiný. Víc invence jsem dnes prostě neměla. Teda krom dokumentace dětiček, to mi jde vždycky.

1 komentářů:

JaninkaD 13. prosince 2008 v 1:51  

S těma dětma je ale sranda co!
A ty tvoje tři verze kalendáře mě nepřestávaj fascinovat.
JaninkaD

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP