Středa

>> středa 10. prosince 2008



Avizovaná besídka u Leontýnky ve školce proběhla dobře. Solva jsme došli do šatničky, už jsem slyšela Lejuli. Fakt je hlasově výrazná :o) Pořád se ptala, jestli už přišla její maminka a že se nemůže začít, že tam ještě nejsem....No, byla jsem tam, tak se nakonec začít mohlo :o)))
Měli to moc hezký, tancovali, zpívali, "recitovali" a u toho gestikulovali, či jak to nazvat. Lea je veliká řečnice a generálka. Všem radila, co jak mají dělat, kam mají jít a že ona todle dělat nebude, ona má za úkol něco jiného....a průběžně mě volala a kontrolovala , kde jsem.
Je to moje veliká slečna, sluníčko milované a je neskutečné, že něco takového-někdo takový-vznikl uvnitř mě. Ze mě. Ze mě a Martina. Je to zázrak, všechny naše děti jsou, každý život, zrození...Často mě obklopuje strach, aby se nám nikomu nic nestalo, abychom byli zdraví...neodůvodněné obavy, ale prostě děti jsou můj život, to nejcennější, co máme. A moc je miluju.

1 komentářů:

JaninkaD 13. prosince 2008 v 1:40  

Ahoj Blani. Lea je fakt šikulka. Si pamatuju jak jsem se při besidce vždycky krčila někde v zadu, aby mě nebylo vidět:-)
JaninkaD

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP