Pátek

>> pátek 5. prosince 2008




Na události celkem bohatý den. Tak za 1.-jela jsem si dnes pro "nový" kočárek. Tandem od Baby Weltu, ještě v záruce...Prostě tandem jsem ještě neměla, nutno zkusit :o)))
Lejinku jsem vyzvedla ze školky po obědě a vyrazily jsme do Přerova, kde se konalo Poslední rozloučení s Mikulášem. Napřed jsme obešli nějaký obchody-hračky, sport...nic jsme ale prakticky nekoupili. Tatínek se k nám asi v půli přidal. V Prioru jsme potkali čerty a Mikuláše s andělem a Lea se jich docela bála. Čertům jsem hned úvodem utnula jejich strašení, ale už bylo pozdě. Lejinka pak nechtěla říct žádnou básničku-nic. Plakala. Nakonec přece jen cosi vymáčkla a dostala kokina.
Pak jsem šli na náměstí, byl tak takový jako kolotoč, stánky...Pak začalo představení, děti měly secvičený divadlo "Taneček přes dvě pekla" a Tatínek statečně držel Dyndu za krkem. Mooc se jí to líbilo. Prťata ovšem byla dost nevrlá, musela jsem je vytáhnout z kočárku, aby se proťapali. Edi ovšem chtěla být chovaná, řvala a Dim machroval, na což neměl a občas padal-ta chůze mu fakt moc nejde :o))) Závěrem přijel Mikuláš v kočáře. Prý to bylo hezký, já byla utopená v davu-bokem, když Edi potřebovala přebalit...A zakončil to pěknej ohňostroj!!!

2 komentářů:

Anonymní 7. prosince 2008 v 4:41  

Tož jsem ten Váš tandem konečně viděla!! Alespoň tady. Fakt jsi bláznivá ;-)) Krista

Blaňule 7. prosince 2008 v 6:16  

Že jo, že jsem? :o)) ;o))

Ale celkem hezkej, ne? Jen se s ním musím naučit manipulovat-je to dost dlouhý a madlo úzký...

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP