Úterý 2.11.

>> úterý 2. prosince 2008



Od rána celkem frmol-plavčo bez babičky, tahat magnetky a převlíkat...všechno sama...opět jsem nestíhala, ale zvládlo se to. Pak jsme vyrazili do města, projet se, kouknout na trhy a páč jsme měli ještě odpoledne kontrolu na rehabce, tak jsme šli koupit nějaký dáreček. Editka ho pak předávala, ale v úplném finále si to rozmyslela a odmítala ho "tetě" vydat :o))
Každopádně Radimek byl pochválen, že už chodí, kyfozku má stále a prý už to z něj asi nedostaneme-že bychom museli cvičit třeba do 2-3 let a kdoví, jestli by to mělo efekt. Nicméně ještě máme vydržet. Kontrola v lednu. Pak jsme jeli odmů, vyzvedla jsem Leontýnku ze školky, doma nakrmila, přebalila cvrčky, uklidila ten největší binčour a dojel můj taťka s tetou Květou (měli jsme nedávno pro mě dost nepříjemný rozepře ohledně oslovování, takže ten přídomek "teta" je "nutný" a musím si na to dávat pozor), aby mi popřáli....Poseděli jsme, povykládali a krom toho, že Martin opět nebyl doma a není ještě pořád, to bylo moc fajn.

A focení-ráno jsem cvakla z okna Lejinčiného pokojíku východ sluníčka. Při odpolední jízdě zpět domů bylo taky pár pěkných momentů, které mě lákaly k zachycení, ale jednak jsem dost spěchala a pak taky nebylo kde zsatavit a přede mnou i za mnou spousta aut.....Prostě jsem měkká :o)))

1 komentářů:

JaninkaD 3. prosince 2008 v 11:49  

Teda Blani to je krásná fotka! Polévá mě bledá závist! Z našeho okna se nic takového vyfotit nedá.
JaninkaD

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP