Pondělí

>> pondělí 15. prosince 2008




Plavání nám jakožto vlastní kurz už skončilo minulý týden. Ale dnes se konalo tzv. Vánoční plavání. Každý rok ho plavací tety pořádají a je to vždycky prima. samotné plavání je je takové hravé, hodně hraček, děti se kloužou třeba po skluzavce do vody....Magnetkům s e to moc líbilo, v bazénu nebrečeli ani jeden, jsou to šikulky moje milovaný (to jsou samo i když brečí a vztekají se :o)))
No a krom hravé vody nám chystají i občerstvení-jednohubky, tyčinky, punč a to alko i nealko, dětem nějaká kokinka...A taky se vždycky něco tvoří. letos jsme lepili papírové košíčky, do kterých děti dostali žvýkačky, oplatky, piškotky....
Dál se ve vedlejším "dětském koutku" hrálo na kytaru, zpívaly koledy, děti si mohly hrát s hračkama, mohhli jsme tvořit andílky...pak jsme se přesunuli ještě vedle-do tělocvičny a tam měli nachystaný tunel, kladinku, žebřiny, matrace na kotouly, prolézačky, balony.....

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP