Pondělí 1.12.

>> pondělí 1. prosince 2008


Na dnešek jsem zase domluvila Leontýnce, že můžeme dojet plavat. Nic jiného se dnes v podstatě nedělo. Běžná rutina... Jen musím poznamenat, že posledních pár dní radimek už dokáže udělat víc a víc krůčků-pokud se nepředvádí a netancuje u toho :o)))- a hlavně kousínek ujde a zastaví se a stojí, pak zase pokračuje.... Už nekončí vždycky pádem!
JInak prťata hlídala babička, my s Leou jely odpo po školce plavčit-dnes jí to moc nešlo, ale celá skupinka byla dnes jakási neukázněná. No a pak jsme vyzvedli děti a akorát stihli v limitu večeři a ukládání. Tatínek opět a zase není doma....


A když začíná ten advent, zaujali mě stromy, obsypané jmelím. Opět to neumím nějak pojmout a schopně vyfotit, ale co už ;o))

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP