Pondělí

>> pondělí 8. prosince 2008


Ráno jsme skoro zaspali. Vzbudil mě v 8h Radimek. Nějak dlouho vyspával :o) A já? No není se čemu divit, spát jsem šla až o půl 4. No jo, kalendář. Ale krom prosince, kam zatím nemám fotku , ale mám určitou vizi, co bych chtěla (jak se znám, plány, plány a nakonec nebude nic), to už mám hotový. Teda v první verzi, pro nás a mou mamku. Ještě jsem si na sebe upletla verzi se synovečkem pro tchánovce a verzi s dětma od dcery tátové družky. No jo, dobře mi tak.

Odpoledne jsem Leu zavedla do kroužku, opět se zpožděním, prošla městem,vyzvedla Leu, zakecala se s kámoškama a všechny naše holky se taky bavily....Helča s nima zašla do obchodu-původně na sušenky, ale přišly hromadně s korunkama na hlavách :o))) Princezny :o))

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP