Úterý

>> úterý 9. prosince 2008



Zase jsem nestíhala na plavčo. Po nějaké době jela opět s náma tchýňka. Já si dávala pozor, aby se mi Edi nerozhulákala hned při příchodu a buď to klaplo, nebo měla prostě dobrej den-dnes to byla zase ta radostná šplouchající se holčička. Fakt byla úžasná. I Dimeček byl.
Já si fakt nemůžu pomoct, ale mám tak báječný děti. Strašně ráda se s nima mazlím, pořád bych je mohla pusinkovat a oni mi to vracejí...jsem z nich takzvaně připosraná :o)))

No a protože ráno bylo pod nulou a byla celkem pěkná jinovatka-fotila jsem. Pak jsem si odpoledne neodpustila cvaknout děti při nákupu-jednak to bylo výborný-posuďte sami-a jednak jsem stejně potřebovala společnou fotku na ten prosinec. A znáte lepší způsob, jak šmudlíky udržet na jednom místě? :o)) :o))


A zítra má Leontýnka ve školce besídku. Už se moc těším, i když minimálně polovinu už znám-pořád si všechno prozpěvuje a odříkává...

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP