Sobota - Mám výpadek, což?

>> sobota 20. prosince 2008

No, už jsem to dohnala, to jsem dobrá, což? Chybělo mi to od 11.12. do teď a pak i dál, krom PF až do 1.1., ale všechno jsem doplnila!!!!!!

Tak já nějak fakt nestíhám. Dělala jsem kalendáře...ale hlavně jsme pořád ještě pátrala na netu po nějakých dárkách. Co pro děti, pro ty vybráno a nakoupeno mám-i když taky přes net a taky to sa,mo došlo v době, kdy jsem sem nepsala...pořád jsme čekala, že někam vyjedeme na nákupy. Tady u nás neseženu nic, je tu samý Ťaman (bez urážky, nakupuju u nich taky, ale výběr je přeci jen omezený, vesměs všude stejný a tak vůbec....však víte) a jen asi dva "normální " obchody...Elektronika žádná, hračkářství žádný...
No prostě hledat něco-tedy inspiraci-přes net trvá dostr dlouho, pak ještě nastudovat technické oarametry, páč nikdo mi to velice neokomentuje....chtěla jsme cestovní DVD i s televizí....Až už jsme si konečně vybrala, nikde už ho nemají....Takže nic. Ježíšek dojde tatínkovi prostě až po Novém roce, no.
A já slibuju, že v brzké době aspoň něco doženu a vložím....i když ani na nějaké focení nebyl čas-budou leda momentky

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP