Pondělí

>> pondělí 29. prosince 2008


Mám jen tuhle dooost špatnou fotku Editčiny bouličky. Šla jsem pro dřevo a než jsem ho navozila, něco se stalo. Přišla jsme domů a koukám, Edi má na čele tohle. Už neplakala, byla úplně Ok, hrála si s Lejinkou...Tak jsem se vyptávala, co se stalo a prý si hrála se zašupovacíma dveřma mezi jídelnou a obývákem a pak jí to nějak ujelo či co-prostě nevyšlo a nalítla hlavou na roh zdi toho průchodu. No a o chvíli později zase na jiný roh naletěl Dim-nedával pozor, když šel, hrál si mobilem od Ježíška.... :o)))

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP