Neděle

>> neděle 7. prosince 2008


Nic zajímavého se vcelku neudálo. Jen mi opravdu dochází, že s tvorbou kalendáře je to u mě dost ve skluzu a že to víc než hoří...prostě dnes na to musím zasednout.
Odpoledne šel Marťoš s Leontýnkou na divadlo-Čert a Káča. Dlouho se nevraceli, já už byla nesvá a tak jsem jim zavolala...no představte si, seděli v restauračce, dávali si (aspoň teda Dynda) pohár s horkáma malinama...a já zase nic.
No a ještě stojí za zmínku, že Radimek se zase víc osměluje, když má slabou chvilku, pouští se sám a přechází po baráku-ovšem spíš krátké vzdálenosti a od něčeho k něčemu. Ale i tak mě těší, že už umí celkem pěkně stát, balancovat a i v té chůzi se zastaví a zase rozejde, otočí se a jde jinam...ale pořád je dost nejistý. Jak říkala rehabka-síly má hodně, jen ji neumí směrovat. Prostě koordinačně porouchanej :o)) Miláček můj.

S focením špatný, čas není, podmínky venku taky ne-skoro pořád zataženo...tak jen v příhodné chvilce jsem vyběhla rychle za zahradu....

1 komentářů:

JaninkaD 9. prosince 2008 v 15:35  

To myslíš jako vážně, že si jen tak vyběhneš na zahradu a cvakneš takhle pěknou fotku? To je teda normální provokace.
Já vždycky šteluju a šteluju...a výsledky nějak neodpovídaj mojim představám.
JaninkaD

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP