Sobota

>> sobota 6. prosince 2008



Dnes to byl tak prima den, jak už dlouho ne. Jednak bylo krásně-sice chladno, trochu foukalo, ale svítilo sluníčko. A hlavně to bylo v tom, že jsem se prvně na trochu dýl vzdálila od všech svých milovaných dětí a měla odreagování.
Po dvou letech absence jsem byla na honu. No, prakticky jsem vypadla jen loni, rok před tím jsem ještě chodila.
Co mi ale tentokrát bylo divný, že jsem prvně šla bez psa. Vždycky jsme před tím s sebou měli našeho Rockynka....a když jsem loni v únoru čerstvě zjistila, že čekám dva prcky, tak na druhej den nám Rocky umřel. Bylo tak zvláštní, nemít ho teď na starosti... Ale procházka to byla hezká, taky jsem se docela namakala nošením zajíců-docela se pronesou, když je od místa střelení musíte tahat až než se dojde zase k vlečce, kam je naložíte. A čím dál víc mi dělá špatně, když není střelenej "na tvrdo" a ještě se trápí. Já mu za slechy nedám, tak vždycky letím k nejbližšímu chlapovi, aby mu to zkrátil. Ale pořád si říkám, že mají lepší život a nakonec asi i tu smrt, než hospodářsky chovaná zvířata.
A večer odjel Marťoš na noční službu do nemocnice.

2 komentářů:

JaninkaD 6. prosince 2008 v 23:56  

Tý brďo, tak něco takového jsem ještě nikdy neviděla! To musel být opravdu fajn den.
JaninkaD

Anonymní 7. prosince 2008 v 4:39  

Přidávám se k Janince, fakt zírám ;-)) Krista

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP