Neděle

>> neděle 21. prosince 2008


Tak aspoň vložím letecky dnes utvořené PF-ko. Jedno skoro dodělaný mi Drahý nedopatřením zavřel a páč jsem ho neměla-já trouba pitomá-uložený, musela jsem začít zase znov....A samo že úplně jinak, páč jsem měla nechuť se pokoušet o to samý...

3 komentářů:

Lucka73 21. prosince 2008 v 22:18  

Si kecka, máš to krásný!! A asi ti stres svědčí ;o)))


Přeju vám všem do novýho roku jen to nejlepší - zdraví, štěstí, pohodu. Všem pevný nervy a kýbl tolerance a klidu navíc!!

Anonymní 22. prosince 2008 v 8:17  

Nádherné PFko....srší z vás spokojenost a radost.
Vaše fotky si vždy prohlížím velmi ráda. Jste rodinka doslova jako z časopisu (bez urážky).
Také bych potřebovala nějaký osvědčený recept na šťastnou rodinu.:-)

Blaňule 22. prosince 2008 v 11:32  

Tak prvně-Lucinko, moooc děkuju za pochvalu. Já tě znám, ty bys mi neřekla, že to stojí za prdlačky, ty každého jen těšíš a rozdáváš radost. Jsi úžasná a já jsme hrozně ráda, že znám ;o)
A díky moc za přání. Líp bych to nevymyslela, takže jen-vám nápodobně :o))

A Anonymní-taky moc děkuju. Moc mě to těší, že na nás ráda nakukujete. A s tím receptem - ono to vůbec není pořád tak idylické, to se nenechejte mást :o)) Ale na fotce se na to kouká hezky, já vím ;o)) Přeju pohodu a ono to půjde

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP