Den...nevímkolik.Mám skluz, nestíhám, net leze hůř než pověstný šnek.... dopočteno-85

>> čtvrtek 26. března 2009



Dnes jsem dopoledne předela magnetky babičce a vyjela směr Brno-Den otevřených dveří IDIFu. Holky se postupně poodhlašovaly, takže nakonec jsem se viděla jen s Hliskou. A škoda, že nebylo víc času, moc jsme nepokecaly.
Každopádně jsem to ale spojila s návštěvou Andrejky, dali mi i výbornej oběd-pečenou kačenu....To já ráda ;o)
No a pak IDIF. Trochu reklamy samozřejmě a jinak takový rychlokurz-úvod do portrétů. No, v mém podání nic moc. Spíš nic. Ale sranda byla, Březina je humorista.

Takže jeden portrétek modelky Dáši a jeden snímeček Edinčiny ručky pod kohoutkem...Držela jsem ji na jedné ruce, dávala pod vodu a druhou rukou jsem "na slepo" mířila foťákem. Výsledek-pro mě krásný, leč technicky úděsný. Asi by to chtělo v prvé řadě - asistenci, větší clonu kvůli hloubce ostrosti, kratší čas možná a pak teda asi přidat blesku...Nevím, poraďte.

Jo a ještě jedna - co vám takhle nevidím při zpáteční jízdě po dálnici - jen nevím, co bylo bezpečnější - zastavit, nebo fotit za jízdy?

2 komentářů:

Petra Jandová 27. března 2009 v 2:06  

Tak aspoň že je Březina srandista. Někdy k němu možná půjdu na kurz.

Dadouch 27. března 2009 v 4:48  

Portrét se Ti moc povedl ...

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP