Den 83

>> úterý 24. března 2009


Přijela k nám návštěva...zní to tak divně, říkat todle o svým tátovi, nezdá se vám? Ale je to tak. Přijeli na návštěvu. Taťka (řečený Šéf) a Květa. Přijeli popřát Leontýnce k svátku (slavíme na Leonu) a rovnou už i Marťovi k narozkám, které bude za chvíli mít. Já teda musela oželet fotokroužek, ale mám takové tušení, že jsem o nic nepřišla :o))).
Jen malý zádrhel to mělo-domluvili jsme se s tátou přes SMS, že přijedou mezi 15-16h, ale že teda nebudu stíhat jít pěšky pro Leu do školky a že přijedou tak, abychom ji vyzvedli autem, zatímco Květa pohlídá malochy. Že je školky jen 16h.....Jenže ono bylo skoro 15.45, táta nikde, tak mu volám, jestli už jsou někde poblíž....a on nato s naprostým klidem: Ale kdeže, my ještě nakupujeme v Tescu... No, trochu mě to nazdvihlo, teď už to pěšky stíhat nebudu, než magnetky obleču, vyjdu....mám to docela daleko. Kruciš, co budu dělat? Naštěstí byl tchán doma a tak jsem ho musela zalarmovat, aby vyrazil a malou vyzvedl.

2 komentářů:

Verule 28. března 2009 v 0:12  

Blani taky by tu školku mohli mít dýl člověk si ani nestihne pořádně pokecat že? :-))
A že nestíháš z toho si nic nedělej je nás takových víc.

Blaňule 28. března 2009 v 13:23  

Jo, Veru, ty víš moc dobře, jak nepraktický je zavírat školku v 16h, co? Teda zvlášť v mém případě :o)))

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP