Den 86

>> pátek 27. března 2009



Dopoledne jsem si trochu hrála s mým novým bleskem. Lovila jsem děti-vlastně spíš jen Radimka.
A po dlouhé době se chystám někam vyrazit. Přijede Markétka-ta kamarádka z Prahy, u které jsme minulý víkend spaly-má u Zuzanky operační den a večer něco podnikneme hromadně.

Zase jsem si slibovala, jak nechám večerní péči o děti tatínkovi, ať se taky školí a zase jsem vyměkla. Vyrazila jsem před osmou. Po cestě jsem se jaksi záhadně míjela s protijedoucím autem tak těsně (ač mi to vůbec nepřišlo), že mi zlehka zavadilo asi svým zpětným zrcátkem o mé. Rána jako hrom, já nevěděla, co se děje a až po několika sekundách jsem si všimla, že mám přiklopený zrcátko a zrcadlo samotný roztříštěný. Krve by se ve mě nedořezal, páč jsme si hnedle uvědomila, kolik stačilo a nemusely se potkat jen zrcátka. :o(
U Markétky super, bylo nás asi 10, objednaly jsme si pizzy, popíjelo se vínko-ač já ho normálně nepiju vůbec, něco jsem si dala, páč jsme v tom máchaly jahody a nebo aspoň v šampáňu broskve. Opravdu u mě nemá význam pít a pak nemoct řídit a muset někde přespat. Kvůli mýmu deci vína a pár srků šampáňa...a pak jednoho piva na diskotéce, kam jsme se před půlnocí vydaly....Ale bavila jsem se a to je důležitý. Přespala jsem u Markétky a ráno v 7 vyrazila domů.

1 komentářů:

Petra Jandová 29. března 2009 v 0:38  

Dobré série :))). Já chci taky blesk.

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP