Den 65

>> pátek 6. března 2009

Ráno opět návštěva zubařky. No, přes víkend bude pauza a v Po nebo Út to budeme řešit dál-tentokrát už se Zuzankou. Jinak ksichtově už dobrý, už nejsem "náfuka"

Dopo jsem šoupla magnetky do Croozeru a jeli jsme doočkovat Radimka. A výsledky KO z min.týdne jsou prý překvapivě OK. U obou. Prý se často až do 3 let anemie vrací. No, i kdyby, jsou horší věci.

A to počasí-fuj. Zataženo, šedo, smutno...a deštivo. Budu si muset vymyslet nějaký motiv na fotku a provést večer, až budou děti spát. Venku nic zajímavého neulovím a už dlouho jsem se ani nezasnažila. A to se chystám na ten novej foťák. Hanba mi! :o))


Tak jediné, co jsem zplodila-holky vcelku houfně fotí sněženky a spol. Já dnes potkala jen jehnědy-a napršelo mi do objektivu, páč z jiného úhlu to prakticky vyfotit nešlo-barák, zeď, další stromy..... A pak si Leontýnka ještě poručila koupit primulku :o)

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP