Den 68

>> pondělí 9. března 2009


Včera jsem zmínila před tchánem, že mám za domácí úkol vyfotit schody a že tu žádné příhodné nejsou. Nic zajímavýho, nějaký třeba starý, že by se šikly. A on na to, ať si přijdu vyfotit starý schody na půdu ve firmě. Ráno jsem tam naběhla, ale když jsme došli na místo samé-ouha, někdo dveře zamknul. Taťulda se rozlítil, jak je možný, že o tom jako majitel neví a nemá od toho klíče. Volal známému, který v tom měl prsty (myslivci prý tam mají nějaké fošny či co), sprdnul ho na dvě doby, ale nic platno, vyfotit jsem si nic nemohla, provinilec byl odejetý....

Takže jediná fotka dneška je tahle-jak jsme tak čekali před tou půdou, tohle tam bylo...je to děsně mázlý-dlouhá expozice bez stativu...ale kresbu jako písečný duny to mělo moc hezkou. Dívejte se na to ale raději jen v týhle velikosti :o)))

4 komentářů:

Lucka73 9. března 2009 v 23:21  

Náhodou pěhný!! techniku vylepšíš - důležitý je, že TO VIDÍŠ!!

Blaňule 9. března 2009 v 23:55  

Luci, ty jsi ke mně tak milosrdná :o))) Díky. A to víš, bez stativu vteřinu neudržím. Ale já si ho fakt pořídím ;o)

Dadouch 10. března 2009 v 15:50  

To je fakt zajímavé foto ;o)
A k dotazu na mém blogu, ty el. sloupy jsem doupravovala v Lightroomu a hodně udělalo kontrast a zřetelnost. Pokud bys chtěla vědět iso atd. tak klíďo napíši ;o)Nefotím na auto a nastavování mi ještě moc nejde, ale pokaždý zkouším víc způsobu a potom vybírám.

Lesana 25. března 2009 v 19:15  

Dobrý, já se v první chvíli lekla, že si někdo klidně lebedí v teple Sahary :o)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP