Den 64

>> čtvrtek 5. března 2009


Samo že dnes byla opět návštěva zubařky-tentokrát mě přesvědčily, ať si dodám odvahy a že teda sundáme tu korunku, pod kterou to zlobí. Včera jsem prohlásila, že počkám na Zuzku totiž. No, udivilo mě, že to vůbec nebolelo, jen to bylo děsně nepříjemný. Jakýsi nástroj použila a bušilo mi to s čelistí jako sbíječka. Ale zub to sundalo. Podle Zuzčina předpokladu tam byly kořeny dva a pachatelka-moje někdejší zubařka-ten jeden prostě jaksi přehlídla, či co a nevyčistila ho a tady byl zakopaný pes-nebo-li zdroj infekce. Takže endodoncie, několikero RTG, výplach "savem" a výměna drenu. A vyfásla jsem ANTB. Ale jsem teď ráda, že mě ukecaly, páč už jsem do večera skoro splasklá a mám tu hrůzu za sebou.

A byli jsme s magnetkama dopoledne na ulici, vzala jsem jim odrážedlo...a Editku to děsně baví a snažila se jezdit. Jsem byla překvapená. Sice mají oba problém, že moc nedosáhnou na zem, najíždějí si na paty, jak nemůžou dát nožky šíř od sebe, ale snažili se-teda spíš Edi, Dim jednou spadl a už na to nechtěl :o)))
A poslední dny milujeme bublifuk!!!

3 komentářů:

Dadouch 6. března 2009 v 4:17  

Bublinková fotka je fakt úžasná - paráda ;o)Hlavně ať je zub brzy zpět a bolesti žádné....

Krista 6. března 2009 v 11:17  

Jééé, my taky jedem v bublifuku, zato odrážedla nás zatím vůbec nebaví (taky nedosáhneme na zem :o))

JaninkaD 8. března 2009 v 13:14  

Pěkný! A sama jsi foukala i fotila?

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP