Den 73

>> sobota 14. března 2009



Maškarní. Editku jsem navlíkla do kostýmu po Lejince a protože to byl kostým trestance, tak nasnadě bylo, zač by mohl jít Dimeček. Za bachaře. Jenže jsem nevymyslela, jak by takový bachař měl vypadat, takže prostě universálně-jako policista. A byli náramná dvojka. Leontýnka šla za Ferdu mravence a byla děsně spokojená, že si může namalovat obličej a na bále pak tancovala a blbla s holkama....
A před odchodem jsme zdomácněli definitivně. Žádné omezení jsme si nepůsobili :o)))


Martin měl pak hnedle sraz s bandou z tábora-pro rodiče a děti-kde byl v létě s Lejulí. Jel autem, pak samo pil, takže jsme byli domluvení (co mi taky zbývalo, že), že pro něj přijedu na kole, abych zpátky mohla řídit. Chvíli jsem s nima poseděla a jeli jsme. Přijeli jsme o půlnoci.

7 komentářů:

Family Foto 14. března 2009 v 23:41  

Jé Blaňulko to je nádhera! Krásné fotečky a roztomilé kostýmy, fakt super!

JaninkaD 15. března 2009 v 1:07  

To je pěknéééé! A ten trestanec! Chi to je fakt povedenej kostým.

Almerka 15. března 2009 v 10:48  

Parádní kostýmy! je vidět, že si to prckové užili.

Krista 15. března 2009 v 14:00  

Musím se přidat k pochvale kostýmů - fakt parádní !!!

Petra Jandová 16. března 2009 v 6:22  

Parádní masky. Trestanec vede :).

Gabro 17. března 2009 v 4:34  

To je boží! :-) Super nápad!

Dadouch 17. března 2009 v 5:00  

Týýýýjo, to jsou super kostýmky a moc jim sluší ;o)

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP