Den 63

>> středa 4. března 2009


Normálně jsem zapomněla, že jsou jarní prázdniny a nefungují teda u nás kroužky. Se ženu pro Leontýnku, že zase přijdeme pozdě do Hanáčku a on nebyl ;o) Tak jsme se poprocházeli po městě, zašli nakoupit a před domem pak holky vymyslely príma věc-že budou zase házet kamínky do vjezdu do garáže.

Jo a jak už mám asi od neděle mírně nateklou pravou tvář-od mého nešťastného zubu, co mě pořád zlobí a naposled jsme ho řešili před měsícem a půl-tak jsem dnes hned ráno razila k zubařce-ovšem naše teta Zuzanka je na lyžovačce, takže jsem naběhla k její mamce. Umrtveno, říznuto, dán drén.

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP