Den 71

>> čtvrtek 12. března 2009



Takže, pořád mi displej na foťáku hlásil jakéci CHA. Charge to není, bateku jsem nebyla a nemám kdy studovat ten zpropadený návod. Děsně jsem chtěla už něco vyfotit, tak jsem ohavně zneužila Kristu a zavolala jí, co s tím (pro neznalé-má taky D90). Krista poradila, zformátovala jsem kartu a bylo ;o) A první fotka je na světě!!! (ta první, ta nahoře ;o) )

Pak jsem zkoušela ještě další a další....Samo vím, že návod proštudovat musím a taky bych se k tomu děsně chtěla co nejdřív dostat, páč mě štve, že si neumím nastavit ani clonu, ale prostě ten čas jaksi není.

Lejinku vyzvedla snad prvně ze školky babička (jakože prvně, aniž by to bylo potřeba, že jsem třeba byla někde pryč) a že ji prý i odvede do Sokola. Ale já stejně šla s prckama ven, takže jsem jim pak šla naproti a do cvičení jsme šli houfně. I tam jsem něco blejskla-mmj i tenhle "pokus" s nejmenším ohniskem.

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP