Den 67

>> neděle 8. března 2009



Edulajda spinkala dooost dlouho. To asi i tím, že včera nespala moc dobře. Sice neplakala, ale když jsme ji byla zkontrolovat, koukala na mě....Teplotku měla určo pořád, neměřila jsem, ale byla horká. Jinak ovšem OK, veselá, žravá... Byla jsme nakoupit a hlavně teda pro kytky k MDŽ pro tchýňku, Martinovu babičku a taky moji mamku. Po návratu se mě můj drahý choť zeptal, jestli jsme si koupila i pro sebe. Lump jeden, si přece nebudu kupovat, to musí on, jinak to nepla!

Na oběd jsme byli pozvaní ke tchánům, páč mmj dnes slaví M. mamka taky narozky. Magnetci se opět moc nevyspali-Dim hulákal už maximálně 45 minutách a Edi taky mávala ručičkama. No, večer to bylo poznat, byli unavení.... Odpoledne jsme se šli projít k Moravě, jak je vylitá ze břehů a psina byla, že jsme potkávali bezmála procesí. Snad půlka městečka si vyšla taky.

A jiank se opravdu už i u nás probouzí to jaro. To jen já to nestíhala postřehnout, jak pořád lítám jen v zástavbě a po městě a nemám čas na opravdovou procházku.

1 komentářů:

JaninkaD 9. března 2009 v 1:55  

No fakt JARO!!!! Tak to je paráda!

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP