>> úterý 28. července 2009




zdaleka to není všechno....

Tak dnešek byl ve znamení úklidu. Teda poznat to tu moc není, ale i jsem se snažila. Trochu jsem poumývala okna-ne všechny, zimní zahradu jsem odflákla, tam jen to uťapaný a oslintaný :o)))
Začala jsem fotit nějaký věci na prodej, nutně se toho potřebuju zbavit-jednak mi to překáží a druhak musím schraatit peňauze na vytoužený makroobjektiv, že? :o)))

No, ale hlavně jsem konečně!!!! snad zařídila tu dovču v září. Lucka mě upozorňovala opakovaně už dlouho před tím, že ať sebou hodíme, že taky nemusí mít volno....a ono jo. Já tak dlouho čekala na Kristu, až se vymáčkne, jestli teda jedou, až nakonec nejedou a u Šumavouse není místo. Nakonec jsme to ale ukecali. Paní nám na 5-ti lůžák dá cenu jako za 3-lůžák a apartmán sice slevnit nemůže, ale my to sneseme a hlavně je tam kuchyňka, takže zase nemusíme kupovat tamní snídaně a tak vůbec..... Takže hurá!!!! Pojedeme od 13.9. za Luckou!!!!!

A zítra jedeme navštívit Marťu s Leontýnkou na tábor! Jak já se na ně děsně těším!!!!

0 komentářů:

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP