>> čtvrtek 30. července 2009



Musím využít toho, že mám auto. Už příští týden, o něj zase budu muset škemrat a obhajovat si každou cestu kamkoli. Takže jsme vyrazili do Přerova. Nic konkrétního jsme tam nutně nepotřebovali, ale tady v Kojetíně trčím pořád, že? :o)))
Koupila jsem magnetkům nové plavečky, spoustu laskomin (ty teda nejsou ani zdaleka jen pro magnetky samozřejmě)....a po návratu jsme to vzali přes cthánovce a opět se koupali v bazénu. Bylo to fajn, ale jsem zase dost utahaná, takže si půjdu brzo lehnout. Mám tohle předsevzetí každý den, ale třeba včera z toho jaksi záhadně a nepochopitelně bylo byly skoro 2 h ráno :o)))

3 komentářů:

Gabro 30. července 2009 v 13:46  

To jsou super fotky :-)

Kateřina 31. července 2009 v 9:43  

Bezvadný fotky!!!

Lucka73 4. srpna 2009 v 22:38  

No, to je pěkný.... tak ty jsi byla doma s autem??? A žes nepřijela za náma?????

O mém blogu

Tak trochu, ale fakt jen trochu, opožděně (vždyť je teprve konec září :o))), se zapojuju do "Projektu 365". Každý den, jedna fotka. Kamarádka mě sice lákala snad už někdy v lednu, únoru,ale přišlo mi to moc práce...no a teď se k ní chodím kochat a je mi líto, že já nic nemám :o))) Nebude to žádná sláva,ale každej nějak začínal, no ne? ;o)


Lorem Ipsum

  © Blogger template Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP